Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/arazpa/domains/arazpakhshtoneka.ir/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-checkout-manager/includes/checkout-additional.php on line 140
دریافت لوح تقدیر پرسنل شرکت آرازپخش تنکا از فرماندار ویژه تنکابن به مناسبت روز کارگر – آرازپخش تنکا

دریافت لوح تقدیر پرسنل شرکت آرازپخش تنکا از فرماندار ویژه تنکابن به مناسبت روز کارگر

کانال اخبار تنکابن
‍ 🔹 فرماندار ویژه تنکابن:

💠 حذف بروکراسی اداری برای کارفرمایان

❇️ فرماندار ویژه تنکابن در نشست تقدیر از کارگران نمونه به مناسبت آغاز هفته ی کار و کارگر،
با بیان اینکه ” افتخار می کنم در جایگاهی قرار دارم که برای مردم خدمتگزاری و کارگری می کنم “، اظهار داشت: شکل گیری نظام اسلامی حاکم بر کشور به سبب جانها و خون هایی که در این راه اهدا شد، با همه نظامهای سیاسی دیگر فرق داشته و به همین دلیل جایگاههای مدیریتی در این نظام اسلامی به آسانی بدست نیامده است.

🔰 وی با تأکید بر اینکه تاثیر گذاری در انجام امور و درست کار کردن در جایگاه های مدیریتی، مهمترین مبانی مدیر بودن در کشور است، افزود: البته نمی توان منکر اشتباهات و ایرادات در این زمینه بود؛ لیکن اثر گذاری در جایگاه های مدیریتی اصلی ترین مقوله است.
🔰 حسینی جو با اشاره به مشکلات ناشی از شیوع کرونا در زمینه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و … تصریح کرد: شرایط به مراتب با شیوع این ویروس برای جهان و از جمله کشورمان سخت تر شده؛ اما دو بخش ساختار و بدنه ی دولت و دستورالعمل های صادره و کار و تلاش کارگران و کارفرمایان و دیگر قشرها در بهتر شدن اوضاع کشور بسیار تاثیر گذار است.
🔰 نماینده عالی دولت در تنکابن با بیان اینکه قدردانی از زحمات کارگران سبب افزایش انگیزه برای کار بیشتر در آنان می شود، خاطرنشان کرد: به مشکلات و مسائل کارگران آشنا هستم و معتقدم باید درباره موضوعات شرکت ها و واحدهای تولیدی حساسیت بیشتری در شهرستان ایجاد شود.
🔰 وی به وجود بروکراسی پیچیده اداری برای انجام امور کارفرمایان اشاره و تصریح کرد: شورای اشتغال و اداره کار شهرستان به عنوان متولی امر، باید برای قشر کارفرمایان و کارگران یک پشتوانه ی قوی باشد .

🖋 روابط عمومی فرمانداری ویژه تنکابن

٩٩/٠٢/١١

🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷🇮🇷
https://t.me/akhbaretonekabon/141171

درباره ی admin

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

0