Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/arazpa/domains/arazpakhshtoneka.ir/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-checkout-manager/includes/checkout-additional.php on line 140
پاسخ به پرسش‌های متداول – آرازپخش تنکا

پاسخ به پرسش‌های متداول

در چه شهرها و مناطقی سرویس دهی می کند؟

در چه شهرها و مناطقی سرویس دهی می کند؟

در حال حاضر آرازپخش تنکا برخی از مناطق شهر تنکابن را تحت پوشش خود قرار می دهد. سرویس دهی به شهرهای دیگر نیز بزودی آغاز خواهد شد. جهت مشاهده مناطق تحت پوشش به این لینک مراجعه نمائید.

هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

هزینه ارسال سفارشات چقدر است؟

ارسال سفارشات بالای دویست هزار تومان در شهر تنکابن تحت پوشش رایگان می باشد. در خصوص سفارشاتی که مبلغ آنها کمتر از ۲۰۰هزار تومان می باشد مبلغ ۸ هزار تومان به عنوان هزینه ارسال به فاکتور مشتری اضافه می گردد.

حداقل میزان سفارش چقدر است؟

حداقل میزان سفارش چقدر است؟

حداقل میزان سفارشات پنجاه هزارتومان می باشد.

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان سفارش دهی و تحویل محصول وجود دارد؟

در چه ساعاتی از شبانه روز امکان سفارش دهی و تحویل محصول وجود دارد؟

ثبت سفارش اینترنتی در سایت آرازپخش تنکا هیچ محدودیتی ندارد و در کلیه ساعات شبانه روز میسر می باشد. سفارشاتی که از ساعت …. الی …. ثبت شوند ظرف مدت کمتر از …. ساعت از زمان ثبت به مشتری تحویل خواهند شد و سفارشاتی که خارج از بازه زمانی مذکور ثبت شده باشند قبل از ساعت ….. روز بعد تحویل می گردند. لازم به ذکر است آرازپخش تنکا در کلیه ایام سال ( شامل روزهای جمعه و تعطیل رسمی) به غیر از روزهای تعطیل کاری که از طریق این لینک قابل مشاهده می باشد سرویس دهی می نماید.

چگونه می توان از وضعیت سفارش مطلع شد؟

چگونه می توان از وضعیت سفارش مطلع شد؟

شما می تواند از طریق حساب کاربری خود در وب سایت و با ورود به بخش سفارشات از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع گردید. همچنین امکان پیگیری وضعیت سفارش از طریق تماس با مرکز پشتیبانی آرازپخش تنکا نیز مهیا می باشد.

آیا امکان لغو سفارش و باز پس گیری محصولات وجود دارد؟

آیا امکان لغو سفارش و باز پس گیری محصولات وجود دارد؟

در مواقعی که به هر دلیل مشتری تمایل به لغو سفارش تحویل شده و باز پس گیری محصولات خریداری شده را داشته باشد در صورتی که تمام یا بخشی از محصول مصرف نشده باشد این امر تا ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش میسر خواهد بود. بدین منظور مشتری تا حداکثر ۲۴ ساعت پس از ثبت سفارش می بایست از طریق تماس با مرکز پشتیبانی آرازپخش تنکا نسبت به اعلام تمایل خود به لغو سفارش اقدام نماید. ساعت کار مرکز پشتیبانی آرازپخش تنکا ۸ الی ۲۳ می باشد.

آیا امکان تغییر رمز عبور حساب کاربری میسر می باشد؟

آیا امکان تغییر رمز عبور حساب کاربری میسر می باشد؟

بله، شما می توانید پس از ورود به حساب کاربری و مراجعه به منوی رمز عبور، نسبت به تغییر آن اقدام نمایید.

چگونه می توانم از سوابق سفارشات خود مطلع شوم؟

چگونه می توانم از سوابق سفارشات خود مطلع شوم؟

شما می توانید با مراجعه به بخش حساب کاربری و ورود به منوی سفارشات من کلیه سفارشات خود را به همراه جزییات مربوطه مشاهده نمایید.

جهت ثبت سفارش، آیا باید حتماً در وب سایت ثبت نام کنم؟

جهت ثبت سفارش، آیا باید حتماً در وب سایت ثبت نام کنم؟

به منظور جلوگیری از اتلاف وقت ارزشمند شما آرازپخش تنکا از دریافت اطلاعات غیر ضروری خودداری می نماید. جهت ثبت سفارش اینترنتی یا تلفنی کافیست شماره همراه خود را از طریق منوی ثبت نام وارد نموده و آن را تایید نمایید. ثبت نام در آرازپخش در کمتر از ۶۰ ثانیه انجام می گردد.

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

آیا امکان ثبت سفارش تلفنی وجود دارد؟

بله، در آرازپخش تنکا شما می توانید از طریق تماس با شماره تلفن مرکز تماس، نسبت به ثبت سفارش جدید اقدام نمائید. در حال حاضر ساعت کار مرکز تماس بسکتیک ۷ الی ۱۷ می باشد.

پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد تا سفارش من تایید شود؟

پس از ثبت سفارش چقدر طول می کشد تا سفارش من تایید شود؟

در فروشگاه اینترنتی آرازپخش تنکا، ثبت سفارش و دریافت شماره پیگیری به منزله تأیید سفارش می باشد. با این وجود با توجه به اینکه ممکن است در برخی مواقع امکان به دلیل حجم بالای سفارشات امکان پردازش لحظه ای سفارش شما میسر نباشد حداکثر پس از مدت ۱۵ دقیقه یک پیام کوتاه حاوی تأیید سفارش برای شما ارسال می گردد. این پیامک به این منزله می باشد که سفارش شما در حال پردازش و بسته بندی است. انجام کلیه مراحل سفارشات از طریق پیام کوتاه به اطلاع شما خواهد رسید.

پرداخت اینترنتی انجام شده و مبلغ از حساب من کسر گردیده ولی تراکنش ناموفق بوده، چکار کنم؟

پرداخت اینترنتی انجام شده و مبلغ از حساب من کسر گردیده ولی تراکنش ناموفق بوده، چکار کنم؟

این خطا ممکن است در سیستم بانکی رخ دهد. در صورتی که مبلغ از حساب بانکی شما کسر گردید ولی با پیام تراکنش ناموفق در صفحه پرداخت مواجه شدید این مبلغ به حساب آرازپخش تنکا واریز نشده و احتمالا ظرف مدت ۷۲ ساعت به حساب بانکی شما عودت داده خواهد شد. در غیر این صورت شما می توانید از طریق مراجعه به بانک موضوع را پیگیری نمائید.

 

0