Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /home/arazpa/domains/arazpakhshtoneka.ir/public_html/wp-content/plugins/woocommerce-checkout-manager/includes/checkout-additional.php on line 140
قوانین و مقررات سایت – آرازپخش تنکا

قوانین و مقررات سایت
  1. شرایط و ضوابط استفاده از سایت

استفاده از فروشگاه سایت arazpakhshtoneka.ir به معنی آگاهی و توافق کامل شما با شرایط و ضوابط ذیل تلقی می گردد:

  • خرید کالا و خدمات از این سایت اینترنتی بر مبنای قوانین و آئین نامه های موجود در تجارت الکترونیک و با رعایت کامل تمام قوانین جمهوری اسلامی ایران صورت می پذیرد.
  • خدمات و محتویات این سایت براى استفاده شخصى و غیر تجارى مشتریان عرضه شده است و مالکیت معنوی اطلاعات موجود در آن متعلق به این سایت بوده و هر گونه سوء استفاده از این اطلاعات پیگرد قانونی دارد. استفاده غیرتجاری از محتویات سایت با ذکر منبع بلامانع است و اگر مایلید از اطلاعات موجود در سایت جهت مقاصد تجاری استفاده نمایید باید از طریق پست الکترونیکی info@arazpakhshtoneka.ir درخواست خود را ارسال نموده و اجازه نامه کتبی اخذ نمایید.
  • اطلاعات درج شده در خصوص مشخصات فنی کالاها و خدمات  ارائه شده به صورت خلاصه و کلی بوده و این سایت به طور مداوم نسبت به بررسی و بروز رسانی اطلاعات و محتویات آن اقدام خواهد نمود.
  • فروشگاه سایت arazpakhshtoneka.ir هیچگونه مسئولیتی را در مورد کارکرد سایت که میتواند ناشى از عوامل خارج ازحوزه مدیریت این سایت باشند (همانند نقص اینترنت،بانکی، مسائل مخابراتى،تجهیزات سخت افزاری وغیره) نمی پذیرد.
  • تمام ابزاری که در arazpakhshtoneka.ir در ارتباط با مشتریان به کار گرفته می شود، فقط برای همین منظور طراحی شده و کاربران متعهد هستند که از این ابزار صرفا برای ارسال و دریافت اطلاعاتی استفاده نمایند که مناسب و مرتبط با بحث سفارش باشد.
  • ارتباط این سایت اینترنتی باکاربران ازطریق arazpakhshtoneka.ir فقط با استفاده از اطلاعاتی که کاربران در سایت درج کرده اند (همانند نشانی، تلفن و …) برقرار می گردد.
  • فروشگاه اینترنتی سایت به هیچوجه اطلاعات منحصربفرد کاربران را به اشخاص غیر واگذار نخواهد کرد و ضمنا با استفاده از آخرین فن آوری ها متعهد است حتی المقدور از حریم شخصی کاربران دفاع کند.
  1. شرایط و ضوابط خدمات فروش کالا

از نظر حقوقی، در معاملات فروشگاه اینترنتی، arazpakhshtoneka.ir به عنوان فروشنده و کاربر اینترنتی سفارش دهنده به عنوان خریدار تلقی می شوند.

  • فروش کالا بر مبنای نوع و مقداری صورت می گیرد که خریدار آن را در فروشگاه اینترنتی arazpakhshtoneka.ir درج نموده است.
  • ارزش کالا یا کالاهای سفارش داده شده، طبق فهرست قیمت سایت محاسبه شده و شامل کلیه مالیات ها و عوارض فروش احتمالی خواهد بود. (در صورت محاسبه هر گونه عوارض در صورتحساب قید خواهد شد)

 

  • شرایط حمل و تحویل کالا

ارسال کالا در این فروشگاه از طریق ناوگان توزیع آرازپخش تنکا  و به صورت رایگان می باشد. در صورتی که مشتری نیاز به دریافت محصول زیر ۲ ساعت می باشد، هزینه ارسال به عهده خریدار خواهد بود.

0