آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره از الویت‏‌های  بوده است و در این راستا می‏‌کوشد تا هر سفارش در شرایط مطلوب و مورد انتظار به دست مشتری برسد. با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسائلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است.

اعلام انصراف از سفارش، حداکثر تا ساعت ۸ صبح روز بعد امکان پذیر است.

در صورت درخواست مرجوعی، فروشگاه اینترنتی  امکان مرجوع نمودن اقلام سفارش را برای مشتریان تا ۷۲ ساعت پس از تحویل سفارش ممکن ساخته است. در صورت انصراف و یا تغییر در سفارش پیش از ارسال کالا درخواست خود را به واحد پشتیبانی امور مشتریان   و از طریق شماره تلفن ۵۴۳۷۶۲۵۲-۰۱۱ اطلاع دهید. اگر از کالاهای دریافتی به دلیل عدم سلامت کالاها، عدم تطابق کالاهای دریافتی با اقلام سفارش گذاری شده، ناقص بودن سفارش، سپری شدن تاریخ انقضا یا کوتاه بودن مهلت مصرف ناراضی بودید، می توانید درخواست مرجوعی خود را به واحد پشتیبانی مشتریان اطلاع دهید؛ پس از تایید نهایی توسط کارشناسان ، تصمیم گیری های لازم صورت می پذیرد.

به منظور مرجوع کردن اقلام یک سفارش باید نکات زیر را مد نظر قرار داد:

  •  اصل فاکتور خرید برای مرجوع کردن یک سفارش باید نزد مشتری موجود بوده و امکان تحویل به نماینده  را داشته باشد.
  •  تاریخ فاکتور می بایست حداکثر مربوط به ۷۲ ساعت گذشته باشد. زمان اطلاع رسانی مجاز توسط مشتری، حداکثر ۴۸ ساعت می باشد.
  •  حداقل بیش از ۷۰% از محصول، در صورت خرابی می بایست در ظرف آن موجود باشد.
  •  آسیب های مربوط به حمل و نقل توسط نمایندگان تحویل باید در لحظه تحویل گرفتن توسط مشتری بررسی و در صورت وجود هر گونه ایراد و یا اشکالی به واحد پشتیبانی اطلاع داده شود.

مراحل مرجوع نمودن کالا

  •  ثبت درخواست مرجوعی از طریق تماس با واحد پشتیبانی با شماره تماس ۵۴۳۷۶۲۵۲-۰۱۱
  •  بررسی درخواست توسط کارشناسان جهت احراز شرایط اولیه مرجوعی
  •  تماس با مشتری و هماهنگی جهت برگشت کالا و همچنین بررسی و ثبت اطلاعات کارت بانکی مشتری
  •  تحویل محصولات مرجوعی از مشتری توسط نمایندگان و بازگشت به فروشگاه
  •  بررسی و اعلام نظر توسط کارشناسان با توجه به وضعیت کالای مرجوع شده
  •  در صورت تایید مرجوعی بازگشت وجه طی ۴۸ ساعت کاری صورت خواهد گرفت.
0